Pre-order jouw boek hier - update: 11 mei 2023 is de lancering!
Wil jij mijn vertaling van Marcus Sheridan's boek als een van de eersten ontvangen?
Laat hier weten waar we jouw boek(en) naartoe mogen sturen. 👉
Wil je meer dan één boek bestellen?
Daar heb ik natuurlijk een speciale actie voor!
Bestel tussen de 20 en 49 boeken en je ontvangt een gratis (online) consult van 45 minuten over They Ask, You Answer voor jouw bedrijf, t.w.v. 450 euro. We kijken naar de positie die jouw bedrijf in jouw markt inneemt en waar voor jullie de kansen liggen met They Ask, You Answer. Het is de eerste stap om de autoriteit te worden in jouw markt.
Wil je 50 of meer boeken bestellen? Dan maken we een afspraak voor een op maat gemaakte sessie voor jouw bedrijf (organisatie of netwerk), t.w.v. 2.400 euro
Wat gebeurt er wanneer ik het formulier invul?
Check de video hieronder en ik leg je de procedure uit. 👇
Dit boek heeft mijn ogen geopend. Niet omdat de inhoud zo vernieuwend is, maar eerder omdat die zo voor de hand liggend is dat je eroverheen kijkt. Achteraf sla je jezelf voor je kop dat je dit niet eerder hebt ingezien. De eeuwenoude wijsheid dat je naar je klant moet luisteren is in dit boek verpakt in een praktische werkwijze.
B2B sales & marketing zal altijd veranderen. De klantwens zal altijd veranderen. De tools zullen altijd veranderen. Maar wanneer je actief naar klanten luistert en ze oprecht verder helpt, overstijg je de platforms en tools. Je voegt waarde toe.
Denny van Veen – B2B-marketeer Kardex
Met They Ask You Answer heb je een doordachte methodiek te pakken om klanten écht goed te helpen. Wetende dat een groot deel van het commerciële proces online plaats- vindt is deze vernieuwende aanpak een belangrijke factor voor succesvolle zaken.
Daniëlle de Jonge - spreker en bestsellerauteur klantgerichtheid
Probeer dit boek maar eens te lezen zonder binnen een halfuur op zoek te gaan naar een markeerstift. Een marketing- en communicatieboek dat je fascineert vanaf de eerste pagina. Glasheldere en een goed onderbouwde theorie, die je helpt een daadwerkelijk effectieve contentmarketingstrategie uit te werken. Uiteindelijk raak je ongekend optimistisch over het succes ervan, terwijl je dus aantekeningen krabbelt en notes plakt (al dan niet digitaal natuurlijk).
Elk hoofdstuk staat vol met makkelijk te begrijpen en licht verteerbare ideeën die uitgaan van het basis-principe voor het digitale tijdperk: klanten, leads of prospects stellen de vragen, jij geeft de antwoorden.
Luuk Ros – hoofdredacteur Marketingfacts
Het lezen van They Ask, You Answer was een feest der (h)erkenning. Lezen hoe een onlinemarketing-benadering die uitgaat van openheid, eigen kracht en de vraag van je klant tot succes kan leiden inspireert en vraagt om meer!
Edwin Schuijt – technical director ShipitSmarter
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wil groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche.
Hoe win je het vertrouwen van je potentiële klanten? Door al hun vragen te beantwoorden en hun zorgen weg te nemen. Het inmiddels beproefde recept voor deze sales- en marketingstrategie heet They Ask, You Answer. In dit boek lees je waarom het werkt en hoe je het aanpakt in de praktijk.
They Ask, You Answer verandert niet alleen jouw kijk op sales en marketing, maar maakt je organisatie veel sterker klantgericht. Verkopers en marketeers worden één team en krijgen er nieuwe energie en inspiratie van. Je wordt online veel beter gevonden en zou zomaar marktleider kunnen worden.
Bedenker en auteur Marcus Sheridan is internationaal bekende keynote speaker en contentmarketingspecialist. Hij bedacht de methode toen zijn bedrijf op de rand van de afgrond stond. Inmiddels noemt de New York Times hem een marketinggoeroe en staat hij op de Forbes-lijst van de twintig sprekers die je niet wil missen.
Danielle Navas-Brandt introduceerde de methode in Nederland en coacht ambitieuze ondernemers in het effectief toepassen ervan. In dit boek schetst ze de eerste succesvolle ervaringen van Nederlandse bedrijven.